Online self-service

Geïntegreerde portalen waarmee uw klanten, partners en leveranciers verschillende gepersonaliseerde processen kunnen afhandelen en informatie kunnen inzien

Voordelen van geïntegreerde self-service

Met een geïntegreerd self-service portaal geeft u klanten, leveranciers en partners 24/7 toegang tot uw producten en diensten. De voordelen:

Verlaging van kosten

Een self-service portaal verlaagt uw operationele kosten, stroomlijnt klantprocessen en vermindert communicatiekosten.

Meer omzet

Met gerichte segmentatie en personalisatie kunt u uw klanten passende producten en diensten aanbieden, waardoor betere up- en cross-selling mogelijk is.

Hogere klantretentie

Met een self-service portaal geeft u uw klanten een sterk verbeterde online ervaring van uw dienstverlening. Dit resulteert in een hogere klantloyaliteit en klanttevredenheid.



Hoe kunnen wij helpen?

Wij helpen onze klanten met het ontwerp, de implementatie, trainingen en beheer van geïntegreerde self-service portalen

Licenties

Datacon levert alle benodigde licenties van standaardproducten, waarbij zij adviseert in de modules voor de beoogde setup.

Implementatie

Datacon ontwerpt de architectuur van het portaal en kan deze vervolgens implementeren, zelfstandig of met uw IT afdeling.

Beheer

Datacon kan de volledige applicatie beheren als managed service, met service levels voor kantoortijden tot 24x7 proactieve monitoring.

Onboarding & training

Zelf uw portaal beheren? Datacon verzorgt de opleidingen en ondersteunt bij de inrichting van de beheersorganisatie.